Välkommen!

Tvätt

Publicerad 2008-09-04 09:57:40 i Allmänt

4de spetember 2008 - 09.49

Jaha då var de en ny dag med nya tag då :)
Har nyss eller aa för ett tag sen varit nere med första maskinen tvätt.. tvättar idag..
Erik ligger inne i min säng o bara ser söt ut o sover :) hihi
Så jag sitter i soffan o ka precis börja se våra bästa år :)
SÅ han får sova ut lite..

Annars idag blir de o köra o köpa kräftorna tills lördag..
o sen blir de ut till Caroline o Thomas o barnen.. så Erik har träfat nån innan vi ska dit på lräftskiva :)
Fast egetnligen ska jag dit för o skämma bort barnen lite igen ;)
Dax för de nu :P
haha

Iof vi träffade Malin förra veckan på ikea, men de var bara så himla snabbt så dom typ bara hälsade på varandra :)
Men ska bli kul o se hur han är när vi är me alla mina bästa vänner..
jag längtar efter o få träffa alla igen..

Var på ikea igår igen.. Erik o Jag.. käkade lite o gick o kollade..
o köpte ett dvd-ställ, en byrå, en köksklocka o lite annat smått o gott :)
Dvd stället ställde jag upp redan igår kväll medans erik satt vid datorn..
fin fint blev de :) hih

Idag ska vi skruva ihop byrån om vi hinner o jag ska stryka nya gardiner o hänga upp i sovrummet tror jag :)

Nee ska ta o koncentrera mig lite i våra bästa år nu.. :)

Ha en bra dag alla..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-04 14:08:27

tack:), det andra svarade jag på efter din kommentar:P



Ja det är ju bra att han hjälper till:) redig pöjk däää:D... Jag har också nyss satt upp nya gardiner, så roligt me nytt. MEN HÖRRU ge fan i o kolla på days of our lifes! Det har ju blivit så kasst, inte ens belle e samma. NE fyfaen. strejkar gör jaaa...skitprogram:)



kraaam

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-05 01:29:57

Hejsan!



Jag hoppas du kan hjälpa mej.. Hur har du gjort din bloggs startsida?? Tacksam för svar vännen!



Mvh Sandra

Postat av: Svar till Sandra

Publicerad 2008-09-05 09:59:32

Hejsan Sandra..



Nope jag har je gjort min blogg desogn själv.. en tjej som har hjälpt mig som jag hittade på internet som grejjar me sånt.. här får du hennes adress: http://ffiaw.blogg.se/



Hälsningar Therese

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-05 10:02:05

okeey jo jag såg det.. ler :)



jao haha bar ahoppas han håller i sig såhär duktig o snäll ;) hihi

javisst e de skojsigt me nytt hihi. men har ej satt upp mina än.. men vi har moblerat om i mitt sovtrum eftersom jag köpte ny byrå vo de.. sket bra blev de :) hihi...



NJaaa de e dåöigt att Belle inte e samma längre.. mene.. ja vad gör man haha.. jag kolalr inte lika mkt o koncentrerat längre som förrut mene lite halvt sådär kollar jag:P



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela