Välkommen!

Utmanad

Publicerad 2008-09-26 10:02:04 i Allmänt

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Ida

Regler:
Svara på alla frågor
Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

* Fem saker som finns/fanns på din att-göra-lista idag?
1. Gå upp ur sängen, plocka in disken..
2. Gör mig iordning
3. Fundera o analysera så jag får rätsida på mitt liv
4. Träffa mamma
5. Snacka min snigel
inte lätt o veta vad man ska göra då man bara e hemma o e dålig.. mene aa de e väl på ett ungefär vad som kommer hända idag..

*Vad gjorde du för tio år sedan?
haha bra fråga.. var väl full o dum ;)

*Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
1. Köpa mig ett flott hus
2. Köa massa nya flotta snygga möbler till huset..
3. Bjuda familjen på resa..
4. Donerat pengar till forskning om min sjukdom så dom hade kunnat hitta något o hjälpa oss som har denna svåra jobbiga sjukdom.. 
5. Köpa mig en helt ny bil

* Jag vill utmana: David, Emil, Mikaela, Bellahh, Amanda

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-26 15:31:53

haha okaaaj, ska göra den där dåå jag med:P

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-26 18:07:10

haha aa de låter bra, gör de ;)

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-09-26 20:34:03

jag orkar inte ;)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-09-28 11:16:00

Ingen fara... rätt tråkigt me sånt där :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela