Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-04-19 10:40:00 i Här är jag!

10.36

Här kommer dagens som jag lovade i mitt förra inlägg :)

ush vad jobbigt det är att sminka sig o göra sig iordning när man inte mår bra och de kliar överallt.. men men.. de får vara som det är.. tycker själv inte jag ser redigt klok ut idag.. men men de får la gå..

Dagens outfit då ja :)
(Nya tunnikan som jag skickade efter)

 

Mitt fula ansikte idag... :P
 

Ussh.. ni ska se mig uder sminket haha.. rödflammig o snygg.. därför blir inte heller sminkningen bra... vad jag gnäller haha.. men man vill ju vara fin när man går på dop :/

nehe nu ska jag snart ta o få i mig lite mat och ringa jobbet innan Malin, Jocke och Mel kommer o hämtar mig :)

Ha en bra dag alla..

kram kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela