Välkommen!

Dagens

Publicerad 2009-04-27 10:00:00 i Här är jag!

09.55

Nu bär det snart över till Öland, måste kolla på skor.. mår Ok idag iaf.. är trött o har en jävla huvudverk men de får gå ändå. :) Är ju rastlös av o bara vara hemma så aa.. de får bli Öland, en snabb runda bara..

Aha två dagens då kanske, var ju ett tag sen:)
 

Sedär.. där fick ni se lilla mig :) hihi...

Fick rck igår kväll o färgade håret me :D Är kalas nöjd.. nu e de bara frillen som behövs klippas med.. men de blir nog i eftermiddag snackade mamma  o jag om.. om frisören har till vill säga..
 

Jag är verkligen kanon nöjd.. ler.. jätte länge sen jag hade rött hår.. och jag har egentligen alltid trivts i det :)

Nehe nu kommer Bengan snart så nu ska jag gå o börsta tänderna så vi kan köra sen..

Ha en bra dag alla

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela