Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-04-04 12:29:00 i Här är jag!

12.22

Hej hej.. nu är jag här o skriver igen :)

Precis gjort mig iordning, så jag bara kan sticka sen om nån hör av sig haha.. vet ju inte än vad jag ska göra innan grillningen, så lika bra att vara färdig.. rätt skönt.. så kan man bara ta de lugnt sen :) Så tänkte lägga upp lite dagens.. :)

Vet att ni sett mig i dessa kläder innan, men ni får se igen :P

Kan fortfarande inte fatta att denna tunika/klänning passar mig när de e storlek 32/34.. hihi.. jag kan inte få in de i mitt huvud men men, passar gör den ju iaf :)

Börjar med dom vanliga dagens :)
 

Sen tänkte jag ta "överdel" o "underdel" lite nämre med :) Nya skor o allt :P haha..
 

hmm jag vet nån som behöver sola.. jag är ju blek som ett lakan haha.. de värsta är att jag inte ens blir brun när jag solar så knappt ingen idé.. hate it..

Aha lite kort på mitt "fina" ansikte me då ;)
 

Jao de var nog allt :) De får ni nöja er med.. ler.. nu ska jag ut o sätta mig lite på balkongen, ha en bra dag alla..

Kram kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela