Välkommen!

Det går bara inte..

Publicerad 2009-04-18 04:46:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

04.41

God morgon..

Klockan är inte ens fem på morronen och här sitter jag o har gjort en stund.. är lögn i helvete att sova..

Legat uppe i mammas o deras gärstrum sen typ tre - halv fyra o bara vänt o vridit mig.. så nu för en stund sen gick jag ner så nu sitter jag i köket.. fryser som fasen gör jag för här var de då ingen värme.. hua..

Tagit mig ett korvbröd med ketchup och ätit det och druckit lite, se om de går o somna om snart.. tog med mig täcket ner så ska gå in o lägga mig i soffan o kolla runt lite på nätet tänkte jag sen se om jag kan få sova nån timme till iaf..

Annars idag så ska jag åka hem sen när vi ätit lite frukost o så :)

Måste hem och fixa med Olivers doppressent.. så den blir klar om att ifall jag ska åka imon.. vi får se.. och stryka mina kläder jag ska ha också.. tråkigt

Nehe ska kika runt lite nu.. puss o kram.. på återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela