Välkommen!

Dopet..

Publicerad 2009-04-21 10:45:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.39



God förmiddag på er :)

Sitter här i min soffa nu och ser på våra bästa år och har precis lagt in fotona från Olivers dop :) Blev inte så många men några iaf, men lägger bara upp på pressenterna, då jag inte vill lägga upp bilder där alla deras släktingar är med.. så tyvärr mer får ni inte se ;P

Men pressenten kan ni ju få se iaf... som fick bli desamma som Mel fick i doppressent och Lucas i 1års pressent :) Ler..  blev rätt nöjd iaf och Madde o Eric verkade tycka om det iaf så de hoppas jag :)


Är fortfarande yr och konstig i huvudet så har itne de försvunnit till i morgon så får jag bege mig till läkaren igen.. suck..

Vad händer för alla er andra idag då? :) Här blir det nog mest lugnt tror jag, så jag kan bli frisk någon gång..

Nee nu ska jag fortsätta se på våra bästa år och svara på lite kommentarer :)

Ha en bra dag.. så hörs vi senare..

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela