Välkommen!

Firande av Lucas 1-års dag :)

Publicerad 2009-04-09 12:53:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

12.26

Hej hopp..

Aha igår var jag ju o firade Lucas lite i efterskott, blev en mycket trevlig dag :) ler..


Lucas sov när jag kom men Jonna var sååå nyfiken på paketen.. som ni sett här förrut på min blogg..
 
... men hon fick inte öppna dom förens hennes lillebror vaknade, så istället fick hon öppna sitt påskägg o pressent :) Hon blev super glad.. de var så kul o se :) ler..

 
Hon blev dock lite besviken när hon inte får äta godiset förens på Lördag, däremot fick hon ju öppna paketet som låg där i.. hihi.. hon var snabb med att ta det på sig och ville jag skulle ta kort på det :) Tur var väl de då jag själv hade missat o ta kort på de innan jag slog in det :) Tihi..

Ett fint rosa skärp med en fjäril på, de uppskattades :) så fint så.. hihi..

Sen vaknade äntligen lillebror (Lucas) o storasyster fick öppna hans paket :)
 


Så vad var de då i dom fina paketen.. joda de ska ni få se de också så klart :D  
  
 
De var vad de var i Lucas pressenter :)

Som jag sagt innan så vad jag ju tvungen o köpa nåt mer till honom, för först hade jag "bara" ramen o jag ville ju han skulle få något som han själv skulle uppskatta mer.. men vad de verkade så uppskattade han även ramen :) Eller?
 

Även den andra pressenten blev han mycket glad för o ville gå runt med nästan hela tiden,  så gullig, när han e ute o går med sin skölldpadda :) :)
 

En riktig gladfis är vad han är :)


Efter pressentöppnaden så var de dax o fika, Jonna o Caroline hade gjort jätte god kladkaka :)  Gott gott..

Sen gick vi ut en runda, för jag ville gå bort till Davids (min kusins) grav o tända ljus.. så det gjorde vi..

Lika fint som vanligt vid graven, dock hade hans små grisar på graven spruckit o gått sönder :(

Barnen var fortfarande lika goa o glada :D
 
Är dom inte underbart söta? :) Ler...

Sen gick vi hem igen.. sen åkte Caroline o jag in till Nybro för o handla, bestämde oss för att äta tacos tillsammans så det gjorde vi.. gott gott.. jag har ju vart sugen på de i flera veckor nu.. hehe.. så äntligen fick jag det :D Mumms.. Efter vi ätit o lagt barnen så åkte Caroline o jag hem till mamma o pappa o spelade lite skip-bo nån timme sen blev de hem o lägga sig :)

Tack Caroline vännen för en trevlig dag :)

Nee oj nu är klockan nästan ett, måste gå o diska upp lite grann innan mina gäster kommer :)

Skriver väl mer imon eller ikväll eller så.. de märker ni.. efter tjejerna o barnen varit här så ska jag ut till mamma, för idag kommer bror o David :D weeiii så skoj :)

O imon kommer min söta lilla kusin Bruno med familj.. fullspäckad helg men med mkt glädje kommer det bli :D Skönt..

Ha en fortsatt bra dag alla..
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela