Välkommen!

Frågestunden...

Publicerad 2009-04-04 09:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.18

Kom nyss på att jag glömt svara på frågorna på frågestunden.. men de var INTE kul o göra det med ER som läser.. inte en jävel mer än Bella som ville veta nåtom mig.. så aa.. några fler sånna blir de nog inte haha.. jag har nog inte så roliga läsare *skratt*.. de märks både på det och på kommentarer.. alla kommenterar mina inlägg på msn.. why? haha irriterande..

Nee menar inte o klaga, men lite tråkigt är de allt.. o lite var de nog meningen o klaga ;) Aja..

Här kommer svaren till dig Bella iaf :)

1/ Vilket är ditt drömjobb?

Sv. Ärligt talat så vet jag inte, jag trivs väldigt bra med mitt jobb med mina äldre, men nåt som jag verkligen skulle vilja (men vet inte om de e nåt drömjobb) men de e iaf att jobba med förståndshandikappade barn.. så aa vi får säga att de e mitt drömjobb :D


2/ Vad ör din högst önska?

Sv. Haha nån som kan lista ut svaret?
Nu får ni gissa, så svarar jag på den frågan imon :) (säkert inte många av er som kommer gissa.. men snälla, please.. gissa)


3/ Vad är ditt favoritplagg i gaderoben?

Sv. Shit.. de är en mkt svår fråga.. jag vetifan faktiskt..


4/ Drömstället du skulle vilja åka till?

Sv. Gud vilka svåra frågor du Bella.. de e ju jätte svårt, har inget spec.. men vill gärna åka utomlands till nåt varmt ställa eftersom jag aldrig varit det :)


5/ Största saknaden just nu?

Sv. Hmm.. Han.. o KÄRLEK.. vill ha kärlek.. o min bror o david saknar jag massa nu, men dom kommer nästa helg :D

Hm Egentligen e de mycket jag saknar, men störta saknaden e nog Kräleken iaf..


Sådär ja de var svar på frågorna :) Blev ju som sagt inte så många, men några blev de iaf :)


Kram Kram

På återseende!

//TucciT

(ändrar nu tillbaka min blogg igen, till o skriva vanligt o inte centrerat, haha svårt o bestämma mig)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela