Välkommen!

Fredag..

Publicerad 2009-04-24 10:47:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

10.41

Hej på er mina läsare.. allt bra idag? Här e de som förrut, inge vidare.. men men bara o bita ihop o försöka orka sig igenom dagen..

Igår var vi ju hos Angelica o lilla Oliver, lilla o lilla, han hade blivit jätte stor o sååå söt.. bilder kommer nog senare idag :)

Men bilder på vad som var i paketen kan ni ju iaf få nu, för er som e lite nyfikna ;) Angelica blev iaf jätte glad för pressenterna så de kändes himla skönt :) hihi

  
En söt o killig tröja :) Tyckte den var söt jag :) hihi

 
En söt mätsticka... som han iof inte har användning för ännu, men de kommer juh o jag tyckte den var sååå söt :)
 
O sen denna fina ram, som tillhör mätstickan.. denna tyckte Angelica o jätte mkt och tur var det för jag själv är väldigt nöjd med den också :) Tihi..

De var allt för nu.. ska se klart på våra bästa år lite nu..

Skriver nog mer senare om jag orkar..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela