Välkommen!

Fredag..

Publicerad 2009-04-17 21:01:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

20.51

Hej hej..

Sorry jag inte uppdaterat på några dagar, har varit rejält kass.. mer kan ni läsa i min sjukhusblogg.. helt enkelt inte orkat sitta vid datorn, mer än läst mina kommentarer svarat snabbt på dom och sen har de fått vara nog o jag har lagt mig igen..

Har mest legat på soffan hos mamma o pappa senaste dagarna, idag först har jag klarat att vara uppe nästan hela dagen iaf :) Var ju så tvungen idag när jag skulle till läkaren..

Så de har inte hänt så mycket.. har väl inte så mycket att säga egentligen..

Mamma och jag sitter just nu och tittar på talang.. tycker inte man fastnat sådär jätte mycket för någon än så länge i år.. tycker ni? Dom med hundarna var ju iof väldigt duktiga idag, men inget som jag fastnat jätte mycket för.. men nåt som var kul var det han som bara snackade en massa haha de var rätt coolt tycker jag :)

Hämtat mina paket med kläder också.. nästan allt har varit perfect.. tyvärr fick jag inte den svarta klänningen, den kommer i slutet på April :) Typiskt när det är den jag är mest nyfiken på.. Ler.. men de andra var perfect..
Tunnican den röd rutiga var precis som jag hade hoppats på och den och ett par svarta taights blir det på söndag på dopet.. om jag nu är så jag orkar åka dit, får se..
Skickade med Madde idag så jag behövde inte vara orolig för att smitta så hon ville gärna jag skulle komma ändå lät det som, så jag får se.. är ju två dagar tills till dess o med all kortison o sprayer o pencilin så kanske förhoppningsvis jag mår bättre på Söndag :)

Nehe nu ska jag se klart på talang..

Kram kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela