Välkommen!

Gomorron

Publicerad 2009-04-30 08:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.22

Morrn alla glada läsare :) Hur är det med er idag då?

Här är det inget vidare, har sån jävla huvudvärk så de är inte sant.. hemskt är det o jag längtar sååå tills jag ska till Lund den 12de.. för snart står jag inte ut längre..

Aha gårdagen då.. orkade inte skriva så mycket igår kväll, men ni fick iaf bilder på skorna som jag hade lovat.. så vad tyckte ni? ;) Hittade ju ett par såna typ som jag ville ha från början, så jag var överlycklig.. plus att jag var inne på HM i växjö o fyndade.. handlade för 300 kr o de skulle egentligen ha gått på 1300 typ.. hehe.. de kallar jag o fynda ;)

Efter Växjö så åkte jag direkt hem till faster o Tommy, där mamma o pappa var o väntade på mig.. sen åkte vi direkt till sjukhuset.. mer om de kommer jag att skriva om i sjukhusbloggen så småningom :)

Efter sjukhuset åkte vi hem till mig, för mamma skulle vara här medans pappa var hos  tandläkaren, jag gjorde mat o stod vid spisen hela tiden typ.. haha roligt sällskap är jag :P Men de blev kanon gott iaf.. "Eriks ´la kycklinggryta".. mumms... Bengan kom också föresten o höll oss sällskap, sen stack mamma o pappa och jag o Bengan käkade.. Sen frös jag in en massa med.. så åtta (har jag för mig) matlådor står nu i frysen.. gott.. så lätt o bara ta fram om man inte orkar laga mat nån dag :)

Efter vi käkat så åkte vi ner till konsum, jag hade fått paket, den svarta klänningen, men de var med besvikelse jag tog på mig den då den var jätte konstig i storleken och jätte liten, så blir o skicka tillbaka, frågan är om jag ska testa nån storlek större o se elller skita i det, jag får se hur jag gör.. får väl bestämma mig idag.. så får fundera lite hehe...

Aja.. men iaf sen åkte Bengan hem.. eller jag körde hem honom o själv åkte jag vidare till mamma o pappa dom var på kvarnbacken hos farmor.. så var där ett bra ta o snackade o så.. trevligt :)

Det var min gårdag det.. idag händer de inte mycket, lovade farmor att komma en runda, men får se om jag orkar eller ringer o säger som de är att jag har så ont... känner att jag måste vila en hel del idag så jag orkar med att jobba i morgon... :/ Hoppas som attans att det ska gå...

Vad händer för alla er andra idag då?? Valborg o allt ju ;)

Nu ska jag gå och käka lite jordgubbar o mjölk till frukost.. mumms haha.. får äta upp dom innan dom blir dåliga ju :)

Puss Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela