Välkommen!

Här är jag...

Publicerad 2009-04-29 07:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

07.15

Hej hopp o gomorron på er :)

Här sitter jag, i en annan stad.. :P Trevligt värre, men är uppe med tuppen :D

Ska snart göra mig iordning för o gå bort till affären när den öppnar så jag kan äta nåt.. Skulle åkt hem nu på morronen, men var ju o tittade på skor igår.. Hittade inga.. allt är  ju så jävla stort til mig :( Suck

Men ett par stövlar som var as snygga hittade jag, både han o jag fastnade för dom men jag kom överens med mig själv att inte köpa dom.. vilket jag ångrade på kvällen självklart.. är ju inte stövel-sessong nu, men de kommer juh? O varför inte köpa så jag har ett par läckra stövlar att ta på mig då? :D Haha.. aa så jag ska köra in till Växjö o köpa dom sen, så därför får jag så snällt stanna här tills dom öppnar vid tio :) Tihi.. Hittade även ett par skor som var okey fast inte jätte snygga, såp köper nog dom också eftersom att jag får halva priset på dom om jag köper stövlarna.. så får det nog bli.. haha... kanske slutar me att jag öndå inte kommer hem me några skor, vi får se :)

Igår var jag ju då i Växjö o träffade Tuss.. jätte trevligt.. var ju år o dar sen jag träffade den tjejen.. vi snackade mest o gick runt o kikade lite o så :)

På kvällen sen kollade Vi skor.. o sen lagade han (jag hjälpte till också) god middag, sen var de sängen och god natt som gällde :)

Var ju hos kuratorn igår med... gick väl bra tror jag, ska dit efter jag varit i Lund sen så får vi se hur de går då hehe.. Hon tyckte iaf att de var jätte bra av mig att blogga och få ut mina känslor på detta viset, så de var absolut inget jag skulle sluta med :)

Idag bär det av till sjukhuset igen, ska till lungkliniken.. är ju där en gång om året pga att jag har astma.. så får se vad dom säger :)

Nee nu ska jag gå o fixa iordning mig lite grann :)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela