Välkommen!

Hemma..

Publicerad 2009-04-18 09:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.36

Hej hej..

Blev att gå upp o lägga sig igen när jag hade bloggat förrut, men kunde inte somna om så gav upp efter ett tag o gick ner o satte mig i mamma o pappas kök igen.. satt där nån timme sen kom pappa ner o vi satt och snackade lite.. sen körde jag hem runt halv åtta åtta nånting.. hopplöst..

klockan är bara tjugo i tio och jag har redan varit vaken i 6½timme typ.. dah.. hur ska denna dag sluta? :O

Gjort Olivers dop-pressent nu iaf.. och slagait in den..
 
Blev inte lika nöjd som jag brukar, vi får väl skylla på att jag är sjuk o helt slut hehe.. men rätt så bra blev dom iaf.. det får duga.. eller? :O

Plockat bort lite påsk saker har jag gjort också, så nu är jag riktigt slut.. måste lära mig att ta de lite lugnt även när jag är hemma när jag är sjuk.. så nu ska jag försöka sitta/ligga still i soffan ett tag o kolla lite på tv eller nåt.. får se.

Ska ta mig tid/ork o uppdatera klart min sjukhusblogg sen med.. men jag skriver här när den är uppdaterad som jag brukar göra :)

Ha de gott så länge

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela