Välkommen!

Home sweet home..

Publicerad 2009-04-01 18:28:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

18.22

Hej hej..

Då var man hemma igen.. tebax i lilla Nybro :) hehe..

Varit skönt o vara iväg lite.. på olika sätt ;) .. Men nu e man ju home igen iaf o de känns rätt så bra.. lite tomt o ensamt bara.. även om de typ bara var en haltimme sen mamma o pappa åkte härifrån :P haha..

Har inte så mkt ork o skriva om jag ska vara ärlig.. ikväll blir de sängen tidigt, för att åka o jobba imon bitti.. o imon blir de MCn till jobbet.. härligt.. premiär för mig i år :) Guttans.. Sen efter jobb blir de sjukhuset... e nervös o orolig om jag ska vara ärlig.. men men.. får se hur det går.. lär ju uppdatera om de i min sjukhusblogg imon lr nån dag framöver..

Nu ska jag gå o äta lite.. stekta championer... som vanligt..



Ha de gott
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela