Välkommen!

Kan inte sova..

Publicerad 2009-04-20 07:05:00 i Familjen betyder allt!

06.45

Morrn morrn mina läsare :) Allt bra idag?

Jag kan inte sova.. varit uppe ca en timme nu.. hopplöst.. är så himla trött ändå är de lögn i helvete att somna om..

Så tänkte jag skulle uppdatera med lite bilder nu sen Bruno var o hälsade på, har ju missat att göra det :) Tihi.. Sen ska jag göra mig redo för att börja tvätta.. rolig dag de låter som att detta blir :P hihi..

Är fortfarande ej kry, haft svårt för att andas i natt o skakar o jao de kliar, men inte lika mkt som igår.. så vi får se om jag orkar ta kontakt med läkare idag...

Dopet igår var jätte fint o trevligt :) Tack Madde o Eric för att jag fick komma och vara med och fira Lilla Olivers dopdag :)

Nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva så här kommer lite bilder :)

Självklart hade jag lite pressenter till lilla Bruno <3


Är han inte underbart söt när han sitter och ska öppna sina paket :) Riktigt gullig kille :D Och vattenkannan den var mycket intressant den :) haha.
 

Sen kom det en liten kisse som Bruno tyckte var mkt mkt intressant som faktiskt fick honom att ta sig flera meter frammåt :) *duktig pojke*


Barns leksaker kan vara mycket intressanta ;)


Jag o min underbara Kusin <3
 

Riktig linslus är vad han är.. precis som sin kusin ;)
 

Är det inte underbart med dom glada små barnen :D


Gå ville han göra mest hela tiden :) Så jag fick ta med honom på lite prommenader ;)


Så vad var det i dom fina peketen då?.. jo det ska ni få se det också såklart :) En snygg boddy.. var även en mössa som hörde till men den var alledes för liten..


Och sen var det en mjukisbok med :) Som handlar om alla dess katter i olika former :)
 

Sen bjöd brossan o David på Jätte god lax med potatisgratäng.. mumms..


Underbarast <3


Boken tyckte han om att titta i :) Eller framförallt att bita i ;)


Bruno och David busar lite :)


Mamma o Bruno.. underbart :)
 

Sådär ja då var allt jag hade att bjuda på :) Ler.. men de räcker väl? ;) Tihi.. Kan ju inte lägga upp alla kort man har :) Så valde ut några stycken bara... Hade iaf en underbar dag med min lilla kusin.. hoppas vi ses snart igen..

Nu ska jag göra mig redo för att åka ner med den första tvätten tror jag..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela