Välkommen!

Kuratorn...

Publicerad 2009-04-28 09:33:00 i Här är jag!

09.23

Morrn morrn.. nu ska man snart iväg till kuratorn.. andra gången jag är där, får se hur det går :)

Tänkte slänga upp lite dagens..

 

Sådär ser jag ut idag :) Vad tycker ni? tihi..

Klippte mig ju igår, blev vääääldigt kort haha, men trivs som fasen i det iaf.. ler.. hade lite ångest efteråt men idag känns de helt underbart :) hihi..

 
 

Ber om ursäkt för de dåliga bilderna, men de e sånt ni får ta :)

Ska dock ta o färga om det igen, då man såg att de blviit lite som inte färgen tagit på.. man såg de när man klippt de så kort :) men jag ä nöjd iaf.. vad tycker ni? Tihi... lite skillnad iaf :P skratt...

Var ju på öland igår med, hittade mina älskade shorts, fast inte dom jag hade hittat förrut som varit slut utan hittade ett par på HM.. som var billigare o snyggare.. så jag blev jätte glad :) hihi..

Nee nu ska jag ta o åka in till Kalmar.. ska vara hos kuratorn vid elva så tänkte ta en runda innan de är dax :) Sen blir det växjö.. måste kolla om jag hittar några skor...

Hörs.. Ha de så bra :)
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela