Välkommen!

Kvällens..

Publicerad 2009-04-11 18:19:00 i Här är jag!

18.15

Kvällens Outfit.. naturligtvis har jag en tjock vanlig luvtröja med knäppning över.. annars fryser ju jag ihjäl.. glömde ta på mig den innan bilderna togs :P

 

Beslutat mig för att "godta inbjudningen".. efter mkt tvivel, ångest, gråt.. men jag testar.. o jag är rätt stolt över mig själv att iaf våga testa.. våga ta ett steg frammåt, går de inte så går de inte.. men koppla på ett falskt leende o se pigg o glad ut är väl inte så svårt? eller? vi får väl se... kanske blir de ett ritkgit leende sen, de vet man aldrig.. kanske inte tänker på det o blir som vanligt.. ingen vet.. alltså att jag blir som jag är med vänner menade jag.. inget annat för er som nu trodde det!

Ha en bra kväll.. jag ska FÖRSÖKA iaf..

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela