Välkommen!

Lördag..

Publicerad 2009-04-04 10:13:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.06

Hej hej..

Jaha då var de Lördag igen då, gud vad tiden går snabbt..

Idag blir det grillning hemma hos Madde, Eric o oliver.. Även Caroline, Thomas, Jonna, Lucas, Malin, Jocke o Melwin kommer :) .. eller jag tror iaf barnen ska vara med :)
Ska iaf bli trevligt.. Premiär för grillning i år.. för min del iaf .. Mumms..

Annars händer de inte för mycket, eller aaa.. städ blir det idag, i den mån jag orkar.. har rätt så ont idag så ska ta de lugnt så jag orkar med kvällen har jag tänkt :)

Underbart när man vaknar på morgonen och solen lyser.. :)
Väntar bara på att det ska bli lite varmare på balkongen, sen blir det ut o sitta där o njuta lite :)
Ska nog även träffa Malin lite innan vi ska grilla, om hon hinner hem.. vi får väl se..

Nee nu ska jag läsa lite bloggar här :)

Vi hörs!
Ha de gott :)

På återseende i vår-värmen!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela