Välkommen!

Lugnt på jobb..

Publicerad 2009-04-12 22:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

22.34

Hej hopp där ute :)

Nu e man hemma igen efter en mkt lugn kväll på jobbet, har varit underbart skönt, nästan lite för segt hehe.. inte ofta man får uppleva det på mitt jobb.. men körde ifrån ciggen så fick vara röksugen i sex timmar.. haha.. men godare cigg än den jag tog när jag kom hem var länge sen.. länge sen de var så gott.. tihi..

Sitter just nu i soffan o bara tar det lugnt.. ska väl lägga mig om ett tag, men konstigt nog är jag inte så trött.. Eller trött är jag alltid nu för tiden men inte sova trött.. skönt det..

Tänkte ta o lägga upp lite bilder från när Melwin var hos mamma o pappa o hälsade på.. men orkar inte just nu.. kanske blir ett inlägg lite senare ikväll.. ska ta o se sanningens ögonblock nu på datorn först iaf så får vi se sen..

Ha de gott alla läsare..

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela