Välkommen!

Melwin..

Publicerad 2009-04-12 23:08:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

22.53

Nehe ni.. sanningens ögonblick hade ej kommit in på web-tv ännu.. så blev inget med det.. så får la ta o uppdatera me lite bilder här som jag sa.. sen blir de sängen..

Men iaf.. i Fredags så var Melwin, Malin o Jocke på esök ute hos mina föräldrar, trevligt trevligt :)



Jag tycker om denna söta pojken :)
 

O Melwin tycker nog om min pappa lite.. hihi.. pappa gick runt o visade honom blommorna och sin damm med fiskarna o så .. hihi.. min pappa har verkligen bra hand om barn, precis som min mamma.. så mina barn när dom väl kommer, kommer få en underbar morfar o mormor :) Hihi
 

Håll med om att han är söööööt? :D


Sen ritkigt mös han sig in hos min mamma.. tycker detta kortet är sååå fint :) Ler.. ser så himla gosigt ut :)


David fick gosa o leka lite han också :)
 

En riktig glad-fis är han.. även om han var sjuker den stackarn..


Sen avslutningsvis ett foto med Melwin i min famn :) Så mys.. sen får ni inga fler kort haha.. kan ju inte lägga ut alla bilder :P Visst är jag snäll Malin som inte la ut bilderna på dig? ;) Tihi


Sådär ja.. de var allt för denna gången.. tror jag ska ta mina tabletter nu o sen dra mig in mot sängen.. behöver nog sova en stund känns det som..

Usch känner mig ritkigt jävla depp igen.. hoppas jag kan sova så jag inte bara ligger o grubblar hela natten..

Ha en bra kväll o sov så gott..
Natti Natti

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela