Välkommen!

Morrn Morrn..

Publicerad 2009-04-03 08:34:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.25

Morrn morrn.. kan inte sova.. så gick upp vid strax innan halv åtta.. suck.. gillar inte o inte kunna sova, men men vad gör man?

Igår var de en jobbig dag, började me jobbet.. hade rätt mycket o göra o mådde skit efteråt.. hade sån jääädrans huvudvärk.. Efter jobb var de bara o gå direkt till sjukhuset.. de gick bra.. eller aa.. vet inte.. skriver mer om de senare lr så i min sjukhusblogg..

Efter sjukhuset åkte mamma o jag till Ikea o käkade lite, sen till citygross o sen o mötte pappa o köpte massa lister o grejer till deras nya hall :) Blir så fint så :) hihi..

Åkte senare till Bengan för o fira honom lite, GRATTIs ( i efterskott idag:P ) .. Jag hade köpt med mig bakelser o lite så till honom.. hihi.. men usch jag tyckte inte om dom alls typ, han tyckte dom var skit goda.. tur var väl de :) hehe.. för de var ju de som var huvudsaken..

Aja sen la jag mig tidigt igår också.. eller vid elva tiden iaf.. så orkade inte blogga hihi..

Vad händer idag da? Jao för mig är de städ städ städ o tvätt som gäller.. vad ska ni göra?

Nee nu ska jag gå o ta mig lite frukost.. haha, om jag hinner mellan allt pipande i min mobil, den är mkt mkt aktiv idag.. undra varför *visslar*

Nee nu blir det som sagt frukost.. sen försöka uppdatera sjukhusbloggen när jag har tid.. o ork..

Ha de gott

Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela