Välkommen!

Mumms

Publicerad 2009-04-29 09:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.41

Sitter här nu o äter jordgubbar me grädde.. mumms så gott det är.. ritkigt ritkigt mummsigt :) Ler.. förrut till frukost så blev en baguett med räkor :) Riktigt lyx idag vettni ;)

Ska väl ta o bege mig om en stund, orkar inte haha.. sitter så bra här :) Men får väl åka snart så jag hinner o slipper stressa...

Ikväll blir det att umgås lite med Bengan iaf.. o så tror jag att jag ska ta o göra Eriks Kycklinggryta i massor så jag har i frysen sen.. är ju så fabaskat gott :) Tänk om de ändå kunde vara lika lätt o få fram den som lärt mig receptet, som att laga det.. de vore nåt de.. då vore jag världens lyckligaste tjej.. 

O nu blev detta en matblogg med haha.. de var ju inte ritkigt meningen mene så blev det nu :)

Nee nu ska jag snoka runt lite på internet o äta upp mina jordgubbar..

Puss på er mina kära läsare :) lämna gärna kommentar, de e ni dåliga på :P

Ha en fortsatt bra dag, uppdaterar senare och då får ni nog även bilder på mina nya skor om det blir några ;D

På återseende senare!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela