Välkommen!

Mys på hög nivå..

Publicerad 2009-04-15 09:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.02

God Morgon mina läsare..

Nu är man hemma igen.. varit i en timme typ :) Tråkigt men samtidigt skönt, för jag har nästan 39 graders feber..

Varit iväg ju.. sen igår eftermiddag.. haft de väldigt bra ler.. varit mys på hög nivå som sagt.. haha.. o med det menar jag att det är så förbaskat mysigt o somna i nåns famn :) tihi..

Idag ska jag iväg till kuratorn.. och sen träffa gruppen som gjort min operation, men får se hur jag mår i eftermiddag om jag orkar dra iväg o träffa dom eller hur jag gör.. jag får se helt enkelt, vill juh men som sagt beror på hur jag mår..

Annars är det rätt lugnt här hos mig.. händer inte för mycket.. eller egetnligen gör det väl det, inte haft en lugn stund känns det som nästan om man tänker efter.. tihi..

Saaaknar som fan.. igen.. hate it..

Nu får ni en låt så länge.. så ska jag gå o duscha o fixa till mig lite så jag kan köra in till sjukhuset sen..

BWO - You're not alone - bra text på den låten, hela låten är iof bra :) hihi.. mne lätt att man lipar till den.. iaf om man heter Therese ;)




Kram kram på er

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela