Välkommen!

När ska jag dö?

Publicerad 2009-04-26 08:17:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.14



Sjuka testa på facebook som sagt...

När ska du dö?
År: 2010 Dag: 23 Månad: Mars


Mindre än ett år kvar tills jag ska dö? Vad ska jag hitta på den sista tiden? Jao sjuka svar som sagt..

Sitter just nu här i min soffa, kunde inte sova längre så har varit uppe nästan en timme redan.. är jätte trött men inte så jag kunde somna om, lär väl sonma en stund sen... annars mår jag sådär, är ungefär desamma som igår.. kanske lite lite mindre yr för tillfället.. men har inte gjort så mkt ännu så svårt o säga :)

Nån som har förslag på vad som händer idag?

Mamma o pappa kommer iaf hit o fikar med mig på min namnsdag:) Ska bjuda på lite gott fika o snacka skit, alltid najs :)

Nee nu ska jag kika runt lite..

KramKram
på återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela