Välkommen!

Nystäad balkong...

Publicerad 2009-04-03 17:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

17.45

Underbart... har städat o skurat min balkong.. blev de istället för o städa inne hehe.. är ju så underbart väder.. hade 31grader här på balkongen, nu börjar de dock bli lite svalare.. sitter här ute o bara njuter med datorn o musik o en cigg... kan de bli bättre? mjo om man hade sällskap av nån sötis.. men de går ju inte :P tyvärr.. snyft.. hihi..

Lyssnar på Tom Waits, Lundell, Winnerbäck o Bruce av alla också haha.. underbart hehe.. drömmer mig nästan bort.. hehe.. 

Nee nu ska jag gå in o ta på mig en tröja till, jag e ju så frusen av mig :P

Puss o kram
På återseende!
//TucciT - som njuter så mkt av sin nystädade balkong, musik o sol så jag vet kanppt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela