Välkommen!

Ooont

Publicerad 2009-04-30 21:01:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

20.57

Jao sjukt jävla ont har jag :( Tandvärk har jag fått mitt uppe på allt nu också.. detta bordar ju gott för morgondagen.. *inte* blää..

Är så off o sur o irriterad o ledsen så jag vet knappt.. håller på o färga om håret nu iaf.. när de är klart så ska jag ta min tablett o sen blir de o sooova.. ska ta sovmorgon till halv sex imon iaf.. skönt.. bra me nya håret då man slipper stå o platta o hålla på varje morgon, behöver nog inte ens ställa mig i duschen imon på morronen för hårets skull :) Härligt värre...

Varit iväg hos Madde o fikat med tjejernas familjer.. trevligt.. orkade dock inte hänga med dom ner på stan då jag har så ont så ville vara hemma.. tyvärr..

Ska lägga mig i sängen o se lite på grannfejden sen så lär väl somna till det.. hoppas jag iaf.. orkar inte ligga hela natten o föröska somna.. men men.. vi får väl se :)

Imon är det grillning med tjejerna o deras familjer som gäller.. ska bli trevligt.. på tal om det kanske jag ska gå o lägga köttet i marinad nu när jag har lite tid innan håret är klart... ska nog göra det...

Hoppas ni alla har en trevlig valborg, själv tycker jag inte det är så mkt o fira.. men aa är väl kul att det händer något :)

Natti Natti

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela