Välkommen!

Otroligt söta Oliver :)

Publicerad 2009-04-24 14:52:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

14.39

Har ju ingen ro o koppla av o lägga mig i soffan o se film, får testa senare igen.. när jag uppdaterat lite här..

Tänkte uppdatera med lite bilder på söt-Oliver från igår :)


Tyvärr blev de inga super bilder, men vad gör de när de är en så söt pojk liksom? :) Tihi..

Han hade vuxit som attans tycker jag.. han är ju trotts allt bara 10½ vecka de lilla livet...

Jag o sötisen :)
 

De var inte kul att ta kort hela tiden:)


Lite glada båda två :) Tyvärr kollar vi inte båda i kameran men de får gå ändå :) tihi.. han lär sig nog snart posa han också när jag vart där o lärt honom :) hihi


Ritkigt ritkigt mys :) Det är väl ingen som missat att jag älskar bebisar: :) Finns inget mysigare..
 

Sen blev han lite trött av att bara mysa med mig så han fick sina kanin o napp och så blev han ännu gosigare.. gosebarn är han.. riktigt mysig pojk..


Sen somnade han sååå gott i min famn med ett leende på läpparna :)


Sen avslutar vi med ett jätte sött foto (tycker jag) som vi tog precis innan vi åkte hem, då han vaknade igen  efter ett bra tags sovande i min famn :)


Där fick ni lite foto att avnjuta i min blogg :)

Nu ska jag försöka ta de lugnt o lägga mig ner i soffan, hela rummet snurrar känns det som så de är nog dax för vila..

Ha de gott alla där ute sålänge:)

Kram Kram
På återseende!
//TucciT


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela