Välkommen!

Påsk-fikat ..

Publicerad 2009-04-10 12:23:00 i Vänner har en stor betydelse!

12.04

Hej hej.. tänkte bara lägga upp lite bilder från påskfikat igår :) ler... tycker detta mest börjar bli en bild-blogg, men jag älskar ju kort som ni vet.. o har inte mkt tid  o skriva nu.. men hade iaf mkt trevligt igår på påskfikat :) ler.. alltid skoj o träffa tjejerna o barnen :D

Vi börjar med gårdagens outfit :)
 

Det var hur jag såg ut igår.. haha.. inget spec, men tycker om t-shirten iaf :)

Lite bilder från den trevliga påsk-fíkastunden ska ni få se nu :)


Melwin var med han också såklart :D


Jonna busen o Oliver :)
 

Madde låg på golvet hon med som barnen o bebisarna :) Tihih...
 

O så bara lilla Olli som e så söt :)


Där fick ni se lite från igår.. efter fikat åkte jag o fixade lite på stan och sen åkte jag ut till mamma o dom för att bror o David var där.. fikade o åt mat o hade de trevligt.. nu e jag här ute igen :) Så nu ska vi fika här.. sen kommer Malin Melwin och Jocke en runda o hälsar på :D

I eftermiddag sen kommer Farbror, hans fru o lilla Bruno... ska bli sååå mys..

Uppdaterar mer senare eller i morgon eller så!
Ha en bra da alla!

GLAD PÅSK!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela