Välkommen!

Så sjukt ont..

Publicerad 2009-04-11 17:37:00 i Tankar och funderingar!

17.28

Fattar inte hur ont det gör, fattar inte varför de gör så förbannat jävla ont!!! Vill bara bort med alla känsor, bara bort med dom.. långt åt helvete..

Vetskapen om att han är där, så jävla nära, 500 meter bort typ.. de gjorde för ont.. så jag flydde.. åkte hem.. nu e de iaf 1 MIL bort.. så nära men ändå så förbannat jävla långt bort :'(

Orkar inte vara stark längre, jag orkar INTE!!! Jag skriver inte för att en jävel ska tycka synd om mig.. o jag MENAR de.. så inga jävla bittra kommentarer för att jag erkänner hur jag verkligen mår nu!!!! TACK! 

Men de är såhär jag mår egentligen o har gjort typ hela tiden, men de e lätt o klistra på ett leende o låtsas..

Hur ska jag göra? Vad ska jag göra? Ska jag åka dit? Ska jag skita i allt? Ska jag lägga mig o sova o hoppas jag vakna lagom till att åka till jobb i morgon? Vet inte vart jag ska ta vägen, helst vill jag lämna stan o åka till nån nu.. men de går ju inte de heller.. o idag.. påskafton.. alla e upptagna me sitt..

Ska iaf gå o duscha eller nåt nu... orka med detta.. var bara tvungen skriva av mig lite..

Ha de gott alla ni lyckliga där ute!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela