Välkommen!

Sommarkläder...

Publicerad 2009-04-07 10:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.48

Glömt o skriva att jag beställt lite nya sommarkläder ju :) hihi
Har ju inga sommarkläder som passar eftersom typ allt är för stort.. så fick bli till o beställa lite.. även om jag egetnligen inte har råd, men måste ju ha lite i min sommargaderob ju.. 

Här ska ni få se..

Två gulliga enkla sommarklänningar som var på rea :) Vet dock inte vilken färg jag beställde haha så de blir överaskning när kläderna kommer sen :) Ler.. Säljes i två-pack :)

(Bilden tagen från Cellbes hemsida)


Två pack leggings i svart o vita, det är alltid bra att ha :)

(Bilden tagen från Cellbes hemsida)


Två till sommarklänningar som ser enkla ut :) Skönt o bara ha på jobbet med en t-shirt under eller bara när man springer hemma eller på stranden eller vad man nu vill göra :) Dessa har jag beställt i samma färg som på bilden..

(Bilden tagen från cellbes hemsida)


En strandkjol så att jag slipper visa mina fula lår om jag nu åker till stranaden nåt.. (om jag hittar en bekini vill säga)..  mene aa en kjol är alltid bra att ha o dölja lite med :)


(Bilden tagen från Halens hemsida)


En jädrigt snygg klänning i mina ögon, beställt den i svart.. men när jag beställde den så såg jag inte att den var sån i ryggen.. så vetifasen om jag kan ha den, men de märker jag väl när jag får hem den :) *hoppas*
 
(Bilderna tagna från Halens hemsida)


Tunnika/klänning som jag tycker är himla söt, dock svårt o veta från kataloger hur såna här kläder kommer passa men de e bara o testa o annars skicka tillbaka igen :)
 
(Bilderna tagna från Halens hemsida)

Sen beställde jag lite till från Halens (tror jag) men minns inte vad hehe så de får bli en överaskning :) tihi..

Nu ska jag se klart på familjen annorlunda o sen Andra Avenyn.. sen blir de o sätta igång med allt här hemma..

Kram kram på er

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela