Välkommen!

Söndag...

Publicerad 2009-04-05 10:02:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

09.42

Hej hej.. god Söndag på er.. hmm känns som de inte alls var länge sen jag skrev i min blogg att det var söndag, denna veckan har gått himla snabbt...

Vakna för en stund sen.. börjat vakna med ångest typ jätte ofta, varför gör man det? :O

Sitter nu i soffan o försöker vakna till liv o få bort huvudvärken med en film (o tabletter).. Sen ska jag försöka komma igång med städningen, den står still känns det som.. men idag måste de iaf bli lite gjort.. ska ju jobba imon så då blir de inget gjort heller här hemma..

Igår var vi ju o grillade då ja.. det var trevligt, förrutom vissa saker men de är inget JAG ska skriva här.. Men jag tänker på Dig Caroline o Thomas o framförallt Lucas.. o Jonna förståss..

Annars var kvällen bra, trevligt o träffa alla o snacka o så :) Även kul o gosa med alla barn såklart :) ler..

Skulle komma ihåg o ta kort igår tänkte jag, men de glömde jag ju ändå.. fast några fick jag på dom två minsta iaf :)



Dom är så underbart goa dessa två pojkar :) Ler..

God mat blev det också, var ritkigt gott med grillat faktiskt, första gången iår.. o de lär bli fler gånger.. tihi..

Idag ser vädret inte lika fint ut, lite grått o mulet, men hoppas solen kikar fram lite senare :)

Här får ni lite fler bilder innan jag ska avsluta detta inlägg..
(Malin,Madde är det något kort ni inte vill jag ska ha med så skriv bara till mig så tar jag bort)

Vi börjar med lilla Melwin :)
 
 

O sen lilla Oliver o jag :)
 

Oliver :)
 

Jao de var nog allt för nu iaf.. ska ta o hämta mig en smörgås o se lite till på filmen.. 

Ha en bra dag alla.. uppdaterar mer senare..

Förresten, jag kom på att jag ska svara på Frågestunds frågan..
Vad är MIN högsta önska?
Jao två stycken har gissat och dom har gissat rätt..
Min högsta önska nu är ju självklart att bli frisk o kunna få leva ett "normalt" liv..
Att träffa kärleken o skaffa familj o barn ligger också väldigt högt upp på listan, men bli frisk är ändå det som är den absolut högsta önskan! Så nu fick ni svar på den frågan också :) Nu tror jag inte att jag glömt så mkt.. hihi

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela