Välkommen!

The perfect man..

Publicerad 2009-04-20 16:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

16.30

Hej hej.. vad gör ni alla? Själv har man precis ätit.. blev potatisbulle o bacon.. gott gott :)  Fast potatisbullarna eller potatisbullen hade dock blivit lite frys-skadad så var lite vattnig, men de var gott ändå..

Vet ni vad jag lyckats med idag?..

Jag har lyckats ta en film, sätta in den i dvd:n, trycka på play, lägga mig i soffan, titta på en hel film och bara pausat 4-5 gånger :)

Känner mig riktigt duktig.. jag brukar ju inte ha ro till sånt, men idag är jag så slut så jag orkade nog inte ens bry mig att jag inte gjorde något vettigt :)

Ni tycker nog jag är lite konstig, men de får ni tycka för det är jag :) Jag är en konstig prick i ett sjuk värld.. men man ska vara lite konstig och de står jag för..

Liksom hur svårt låter det? sätta på en Dvd o titta liksom.. de kanske verkar lätt för er.. men inte för mig haha.. har aldrig ro till sånt.. inte när jag är ensam.. det mest konstiga är att jag skulle kunna sätta på en film till nu och titta på tror jag.. känns så iaf...

The Perfect Man var filmen jag såg.. den var helt okey :) Bra film.. sån som jag kan ligga o bara glo på.. haha..



Det var nog allt från lilla flummiga mig.. glöm inte min andra blogg också och glöm inte kommentera lite, allt blir så mycket roligare då, det förgyller dagen liksom bara man får en kommentar :D

Ha de gott mina läsare..

Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela