Välkommen!

trööööööött..

Publicerad 2009-04-18 18:33:00 i Tankar och funderingar!

18.27

Grymt trött o irriterad o tjurig är jag...

Saknar Erik som fan gör jag... arg blir jag.. vad fan ska jag sakna den killen för? Varför? Han vill ju inte ha nåt me mig o göra ändå.. att jag inte kan få in i mitt tröga fanskap till huvud att han inte vill ha mig.. att jag inte duger.. blää.. tror de är jag som e psyko o inte bara kan knäppa med fingrarna o glömma allt..

Usch allt e pest o pina idag, vill bara sova sova sova sova o bli frisk frisk frisk.. men inte ens de kan man bli.. inget kan man bli.. inget går som det ska.. inget i livet är rolig.. blä säger jag bara..

Jag vill ha ett liv, ett värdigt liv att dela med någon.. de lär väl aldrig hända.. aldrig nån som kommer acceptera mig för den jag är eller tycka om mig för den jag är.. om nån bara kunde tala om för mig vad felet är.. Men iof är väl ingen som vill ha en sjukling jävel till flickvän eller liknande..

Gnäller gör jag.. men som sagt är på sjukt dåligt humör o var tvungen o få ut lite aggrision på nåt sätt..

De var nog allt för mig..

Ha ett bra liv alla ni där ute i världen...

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela