Välkommen!

Tröööött

Publicerad 2009-04-23 07:13:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

07.06

Jao trött kan man verkligen säga att jag är idag, men var bara o ta sig upp ändå.. ska snart gå o göra mig iordning, ska åka in o lämna min kära far som idag ska läggas på operationsbordet och operera sitt knä.. hoppas verkligen det ska gå bra.. så vi ska åka typ vid åtta tiden eller nåt..

Medans pappa opereras så ska mamma o jag nog gå lite i nån affär får det nog bli.. i den mån jag orkar.. och sen ska vi till Angelica, Gurra o lilla Oliver :) Ler.. så nu ska jag ta och lägga ner alla hans paket i en kasse så jag inte glömmer dom :)

  

Skrivit små (gulliga?) lappar på paketen med :) Tihi.. hoppas dom blir glada :)
 


Det var nog allt för mig, nu måste jag gå o göra mig iordning lite.. men har så jävla ont i magen o mår illa som ett svin :( Ska testa o ta kortisonet på kvällarna nu istället eftersom jag blir så trött, så hoppas på att få vara lite "klar" i huvudet idag.. *hoppas*

Ni får ha en bra dag alla så hörs vi..

Ha de gott..
Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela