Välkommen!

Usch usch...

Publicerad 2009-04-22 12:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

12.39

Hej hej mina kära läsare :) Hur står de till med alla idag då?.. Här e de sådär.. inge vidare direkt, har fått vara iväg hos läkaren idag på morronen igen och sen hos tandläkaren :'( Så nu är jag helt slut.. ska uppdatera sjukhusbloggen om allt lite senare när jag orkar..

Precis käkat lite lunch och så iaf.. de behövs ju ibland tyvärr.. hehe.. är inte direkt sugen på nåt men man måste ju ha i sig lite mat iaf..

Fick tråkiga besked igår också, så det har varit en kämpig natt med tårar och lite sömn, men bara hoppas på det bästa nu iaf..

Nehe nu ska jag ner på stan o köpa kycklingfilé o pålägg.. hehe.. intressant va? :P Du glömmer väl inte att anteckna :P Tihi..

Försenat GRATTIS till mamma o MIG som igår hade namnsdag.. hihi.. inte många som kom ihåg det inte, inte ens vi själva förens mormor o morfar o Bella busa ringde :) Härlig tjej de där :) På söndag e de dax igen.. då är de Therese.. haha. inte för att jag brukar fira men varför inte liksom? :P Alltid kul när nån kommer ihåg en :)

Nee ha de så bra alla nu så hörs vi

Kram Kram
På årerseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela