Välkommen!

Bildbomb från Igår =)

Publicerad 2009-08-30 10:34:00 i Familjen betyder allt!

Jao här ska ni få lite bilder från igår då =) Ler.. Vi börjar med underbara Bruno som blivit såå stor och duktig.. ler.. Är han inte underbart söt och charmig? ;)
 


Släkten =) Tack för en trevlig kväll...




Bruno och jag sprang runt och jagade varandra.. haha så snabb han är den lilla skit-ungen :)


Sen var det dax för Bruno att öppna sin 1-års pressent från släkten.. vi ska ju ha kalas idag, men eftersom min pappa, magnus, Emil inte kan vara med idag så fick Bruno ändå öppna paketet igår :)

  
Denna fick han, en sparkcykel.. en lära-sig-cykla-cyckel kan man säga, eller inte lär sig cykla men lär sig hålla balansen och så :)


 

Sen var det dax för fika..



  

Kusin Sara hon tänker hon och gjorde så jag fick vara med på ett kort =) haha.. fast tror inte hon kom med på nåt typ :O Det får jag fixa idag.. hehe..



Bruno precis innan han skulle lägga så.. såå söt.. med dessa kort avslutar jag kvällen..
 

Hoppas att du fick en trevlig bild-stund ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela