Välkommen!

Bildbomb från strand =)

Publicerad 2009-08-03 14:58:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Shit vad efter jag ligger med att uppdatera me alla bilder hehe.. aja här ska ni iaf få några från när Malin o jag var på strand förra helgen =)

Vi började me lite förfest hemma hos familjen Jonsson/Åkesson..
 
   
 

Lila söta Melle var hemma han också =)
 

Jocke var hemma han med :D


Skål vännen...


Haha denna bjuder jag er på :P


Älskar denna första bilden riktigt mycket, även den andra gillar jag för de syns hur kul vi hade =) Dom bilderna lyckades du kanon med Jocke :D
 


Melwin och jag :)
 

 

Sen var det dax att åka över till Borgholm..
 
 

Jocke var så snäll och körde oss.. både dit o hem.. TACK :)


Väl framme så träffade vi på Johan, jätte skoj... inte träffat honom på jätte läänge ju.. Såhär glada blev vi.. Johan o jag :) hehe


Fick stå i kö ett bra tag innan vi kom in, men in kom vi iaf till slut..
 


Väl inne så blev det massa shots och typ bara aa.. vi bara var där.. haha.. finns inte så mkt mer o säga.. inte här iaf :P skratt.. tack vännen för en underbart rolig kväll, detta ska göras om.. eller vad säger du? Fast vissa saker kan vi skippa :P hehe :D


 
  
   

Denna bild gillar jag på något sätt:)


Haha denna tjej bara dök upp o blev med på kortet sen tror jag hon försvann igen? Minns inte ritkigt men kul var de när man såg de på kortet sen haha.. ser ju verkligen ut som att de är meningen att Malin ska ta kort på mig o den tjejen tillsammans.. haha


Anslutar detta inlägg och denna kväll med ett hemskt kort egentligen, men de säger så mycket ändå haha.. sry.. är tvungen o lägga ut det.. skratt.. lite måste man ju bjuda på!


Tack för ni tog er tid och deltaga i Malins o Min ROLIGA kväll haha.. detta är allt vad ni får se från den, dom andra korten är inget o se.. iaf inte för er :P haha.. Nee nu är de dax att springa ner i tvätten..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela