Välkommen!

Bytt gardiner..

Publicerad 2009-08-05 11:58:00 i Lägenheten i Nybro!

Då var det äntligen gjort...  Köpte nya gardiner på g-kås till mitt sovrum... så nu idag på förmiddagen så har jag strukit dom o häng upp dom.. köpte även nya kuddfödral så det skulle passa in till gardinerna.. På Malins önskemål ska jag nu lägga upp bilder på detta ;) haha..

Före:


Efter:


Vad tycker ni?

Jag blev personligen väldigt nöjd, samtdiigt som jag blev besviken för jag trodde dom skulle vara tjockare så man inte skulle se mina fönster bakom.. men tydligen så var dom inte det..

Har länge snckat om att köpa en mörkläggningsgardin och ha bakom.. så nu får det nog bli det.. när man har råd och ork vill säga.. hehe..

Men i övrigt så är jag nöjd :)

Nu ska jag gå o dona me nåt annat tror jag.. kanske göra nåt o käka? Kan vara bra kanske..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela