Välkommen!

En sjukling tvättar..

Publicerad 2009-08-25 16:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja för det har jag gjort idag.. och när en sjuk Therese tvättar kan det se ut såhär:

Jätte ont i huvudet o förkyld Therese.. jao bilden talar nog för sig själv :P


Sitter o tittar på en tvättmaskin för att jag inte orkar ta hissen upp till lägehneten i väntan på att maskinen ska bli klar.. det är ju sååå jobbigt o åka hiss liksom :P
 

Väldigt roande.. har man tråkigt så är de ju tur att de finns kamera på mobilen som kan sysselsätta mig lite.. (försöker här hålla ögonen lite mer öppna)


Såhär glad blir jag när makinen äntligen var klar så jag fick gå upp o vila igen :)


Blev inte mycket tvättat men de var iaf lite.. och lite är bättre än inget.. ni som känner mig vet att jag inte bara kan ta de lugnt och ligga på soffan när jag är sjuk.. även om jag skulle behöva göra det..

Var rätt skönt i kallaren ändå, tack vare att inte solen lyser rakt in där och mina ögon kunde koppla av lite
(lite, de var ju rätt ljust där ändå).. Aja där fick ni se en sjukling tvätta..

Ha en fortsatt bra dag.. lär väl uppdatera mer om en stund lr nåt.. rastlös som in i norden..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela