Välkommen!

Ett sms..

Publicerad 2009-08-26 09:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Haha då fick man nyss ett sms från en rätt så nyfunnen (eller känt nästan ett år, men pratar mer o mer) jao iaf.. fick nyss ett mess att hon har en kille på G till mig.. haha.. de var lite roligt.. så nu ska hon ge honom min mailadress så får vi väl se sen..

Haha.. Alltid spännande sånt här.. ;)

Dock svårt o se på bilden hur han ser ut, men ser OK ut ler.. vi får väl se.. hon har beskrivit mig som en supergo tjej som är lite blyg ibland, kanske stämmer de? haha.. jao som sagt nu få vi se.. tyckte bara detta var lite komiskt.. och jag tar INTE ut nåt i förskott då jag inte längre kan lita/tro på kärleken.. men för de så kan man inte ge upp, för då finner man den aldrig.. men jag har iaf slutat leta för det ska man ju inte göra.. för dom kommer när man slutar leta säger folk.. haha därför nån bara dyker upp nu? Skratt..

Får väl se i eftermiddag om han kanske hör av sig på msn lr mail när han slutar jobba? Vi får väl se.. Rolig grej bara liksom..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela