Välkommen!

Farmor..

Publicerad 2009-08-29 08:18:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag är det dax att ta sig i kragen och åka till lilla farmor.. får se hur det kommer kännas.. usch jag mår  lite dåligt av det, men jag vill o jag ska.. det är de ända rätta men ändå så jobbigt.. bror kommer och så ska han och jag åka dit.. sen blir de att bara vara hemma och vila, kanske åker ut en runda till mamma, pappa o brossan, får se.. sen blir de o träffa släkten i eftermiddag / kväll.. sen blir det nog film.. om jag orkar och inte klockan är för sent..

Igår blev de rätt sent ändå..eller kl var väl ett ungefär när jag väl kom i säng o så =) Kanske händer nåt på Onsdag när Jenny vart här ;) Vi får väl se.. hehe

Känner mig jätte trött, men kunde inte sova längre.. har sån fruktansvärd mensvärk.. jag hatar det verkligen, men vad gör man liksom? :O

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela