Välkommen!

Firande av Brunos 1-års dag..

Publicerad 2009-08-31 10:10:00 i Familjen betyder allt!

Då var det dax för lite bilder från igår, blev dock nästan inga då min kamera dog.. så jag får så snällt vänta tills Anna (Brunos Mamma) skickar över alla bilder :)

Alla skulle måla en lite bild till Bruno på "duken".. sen sparar dom denna duk tills han blir stor o kan titta på den :)


Mitt fina konstverk itll Bruno.. haha.. skratt inte :P Jag kan inte måla.. i know, men man får la göra de bästa av situationen.. skratt.. Särskilt katten blev ju as snygg ;P


Kusinerna... Jag och Sara..
 

Kusinen Jens var med han också =)


Sara och jag sitter och fikar =)


Brunos fina 1års tårta =) Här dog sedan mobilen så fler biler har jag inte :( Dåligt av mig att inte kolla det innan jag åkte, men har varit så mycket annat.. menmen..


Det var allt för mig, tack och hej :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela