Välkommen!

Glad

Publicerad 2009-08-26 16:40:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jao för nu är Therese glad.. hela dagen sa bara puff så var den borta.. så nu står jag här och gör stuvade makaroner och kötbullar i min ensamhet o bara ler.. vad har nu hänt undrar ni va? ;) De ni... skömt o sido.. så glad är jag inte, mer än att jag blivit på lite bättre humör nu och älskar att göra folk nyfikna och jävlas lite.. 

Nee jag mår inte bättre.. världens ofräschaste är jag.. har nog fått feber.. igen.. går upp o ner.. lungan känns dock lite bättre men får nog ändå dra iväg mig själv till doktorn imon för o kolla..

Aha smset om killen då? vet att nån e nyfiken.. så lite kan jag skvallra.. de är därför min dag förvunnit.. suttit här på msn o snackat typ sen strax efter ett till nu för bara en stund sen.. mycket söt o trevlig kille.. mer behöver ni inte veta för mer vet jag inte själv *host*.. men Jenny verkar veta mer hon på nåt sätt..  (Som i övrigt är en mycket go o trevlig tjeje som jag är super glad för att få lärt känns) jao nu pratar jag i gåtor och det är det som är meningen.. så ta nu inget personligt.. *pekar på just dig*

Tänk på att man ibland kan låta o verka på ett annat sätt än vad det är :P Fundera på den du.. *jävliga Therese är på humör och hälsar på*

Tack Jenny =)

Nee nu börjar min mat bli klar.. uppdaterar väl säkert mer sen..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela