Välkommen!

God förmiddag..

Publicerad 2009-08-31 09:41:00 i Familjen betyder allt!

God förmiddag på er =)


Precis käkat frukost, nu sitter man här med sina funderingar.. har as ont i skallen.. är så mycket spänningar nu så det är inte sant.. ska snart börja göra mig iordning, sen våra bästa år.. sen vid två ska jag till farmor och sitta där.. ska träffa hennes läkare och sånt där.. se vad som säger om det hela idag.. men jag anar ju inget annat än att han tycker vi ska behålla vak.. vi fick sätta in det i natt nämligen..
Annars händer inget spec idag.. får se hur många timmar man sitter hos farmor och så.. annars så blir det bara lugnt..

Kalaset igår var iaf jätte trevligt :) tänkte jag ska ta och lägga in bilderna snart.. så får ni se dom sen i ett annat inlägg.. Tack för jag fick komma :)

Nu ska jag inte skriva mer, för jag palla inte.. Kram Kram

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela