Välkommen!

helvetes natt..

Publicerad 2009-08-22 08:36:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon...

Jao en helvetes natt är precis vad jag haft, lugnt sagt.. så idag känner jag inte för ett skit egentligen.. har så fruktanvsärt ont i huvuvdet så jag knappt kan hålla det upp, men sova kan jag inte heller.. knappt sovit nåt i natt.. bara legat o haft ont och vänt o vridit mig och funderat en jävla massa på vissa människor..

Så ska man iväg o försöka vara social ikväll.. usch.. men men jag får åka en runda så får jag väl se hur det går.. som sagt känner inte för nånting.. mer än o bädda ner mig med nån i sängen o ligga o se film typ.. men det går ju inte då man aldrig kan hitta nån som tycker om en utan alla bara sviker gång på gång på gång.. tror inte på kärlek längre.. tror knappt på vänskap med killar längre heller har jag kommit fram till i natt..

Usch legat o tänkt en massa inatt.. hur kan folk bete sig egentligen? Äe är så trött på killar så jag spyr.. är ärligt talat trött på det mesta men man måste ju kämpa på.. finns INGET annat att göra..

Näe har inget att skriva, jag bara gnäller ändå :P






Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela