Välkommen!

I Lördags..

Publicerad 2009-08-19 07:54:00 i Vänner har en stor betydelse!

God morgon...

Uppe med tuppen idag för att hinna dona här hemma, blev typ inget gjort igår.. men idag måste det bli de.. hehe.. får ju besök imon och idag ska jag vara barnvakt åt lilla Melwin.. underbart roligt =) Känndes så himla kul när jag fick frågan om detta, även om de bara gäller en liten stund..

Aha i lördags så jobbade jag först, sen åkte jag ut till Landet igen för Richard skulle vara så snäll och tvätta min bil.. och det gjorde han.. började regna men han stod där så snällt i regnet och tvättade.. hehe stackarn.. men..
TACK för hjälpen =)

Efter att han hade gjort det så gick vi in och spelade lite wii.. detta har jag visst redan skrivit i min blogg haha.. så ska inte tjata ut er utan här kommer lite bilder istället..




  
 

Fler bilder kommer då jag får bilderna som Richard tog, när jag spelade och så.. hehe

Det var allt jag hade från i Lördags..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela