Välkommen!

Ibland blir inget som man tänkt sig..

Publicerad 2009-08-05 09:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Näe ibland blir verkligen inget som man tänkt sig.. någon tandläkare igår blev det inte, inte heller blev det någon klippning då hon inte hann med mig.. jag ska dit på torsdag så får jag hoppas att hon hinner med mig då.. vi får väl se..

Var hos Tommy o Kerstin (faster) igår kväll en runda.. min andra faster o man o kusin var där också.. käkade lite god tårta o snackade lite skit.. trevligt.. sen åkte jag och mamma till kvantum och handlade lite.. jag skulle ha mjölk men ALL min mjölk var SLUT.. typiskt.. så får väl köra och köpa det idag, så får nog bli willys idag.. får se..

Sen iaf så åkte jag hem.. o vid tio på kvällen fick jag något ryck och dammade hela sovrummet + badrummet... skurade toalett o handfat o allting.. haha.. jag får då mina idéer.. sen kom Richard en snabbis sen gick jag o la mig för att sova..

Idag ska jag försöka orka med ännu lite till här hemma.. byta gardiner o så..

Ne har inte mkt o skriva... inte nån som har lite frågor som jag kan svara på i ett annat inlägg framöver? Kom igen fråga på nu ;)

Nu ska jag gå o ta mina tabletter, har as ont idag.. usch

Ha en bra dag iaf..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela