Välkommen!

Jobb..

Publicerad 2009-08-20 06:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God Morgon..

Nu är de snart dax att bege sig till jobbet, känner inte alls för det idag.. har så förbannat ont i huvudet och magen krånglar så tänkte ringa jobb, mene näe.. jag ska fan jobba.. hehe..

Aha igår var de städ städ städ och jag blev klar.. ler.. eller jao jag orkade inte skura golven, det får bli nästa gång.. men resten blev typ klart iaf.. skönt.. sen tränade jag 45 minuter också *duktigt* tycker jag ;)

Var ju barnvakt åt lilla Melwin också.. mycket trevligt ler.. bilder från det får ni när jag kommer hem från jobbet eller ikväll eller så.. de märker ni :P Det gick iaf jätte bra.. han var så glad så.. blev lite gnällig nån gång (han var så övertrött) men då var de bara att ta fram kameran så blev han glad igen.. snacka om snäll unge han är.. ler.. så vi gjorde inte så mkt.. han lekte på golvet med sina leksaker och så satt vi och "pratade".. sen var det dax för lite mys också =) Jao de var typ det.. men som sagt några bilder kan ni få se sen..

Nu måste jag göra mig klar för o sticka.. ha en bra dag.. idag får jag besök.. mkt trevligt, så får se när jag hinner uppdatera!

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela