Välkommen!

Killar på recept..

Publicerad 2009-08-27 08:45:00 i Tankar och funderingar!

Det ändå som verkar få mig till att sova lugnt och stilla är om man har sällskap.. sa detta till Nick igår och att jag skulle be läkaren skriva ut de till mig.. en kille allltså, att sova med.. men Nick sa att inte det fanns på recept.. vad besviken jag blev :( Haha.. som att jag trodde på de själv, men ändå.. chansa har väl ingen dött av.. aja iaf.. är trött på att inte kunna sova, tror jag ärvt det av min kära mor.. men jag älskar henne lika mycket för det, men jag vill SOVA.. tänk att få sova en HEL natt.. bara EN dag i veckan iaf, är det för mycket begärt eller?.. får väl hoppas man hittar sig nån kälek snart så man får någon och sova med PLUS att få uppleva lite kärlek.. jao vem vet? Kanske sitter du på andra sidan skärmen? ;) Eller inte.. vem vet.. han kanske inte ens finns min kärlek, jag kanske aldrig kommer få uppelva kärlek mer? Den som lever får se.. nu ska jag göra mig klart för doktorn...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela